Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Placená inzerce, což.... ale blogerovi, ne iDnes.... hmmm....

0 0
možnosti
Foto

Prosím Vás co to tu melete za nesmysly? Člověk chce lidem ukázat co je pro ně super a opravdu zdarma a vy tu budete plácat nesmysly o nějaké placené reklamě? Upřímně Vás lituji za tu Vaši hloupost.

0 0
možnosti
Foto

Jsem u Erapoštovky a už dlouho uvažuji i změně...

Jen mám obavy, aby tohle nebylo to známé Když ptáčka lapají....

0 0
možnosti
Foto

Ne, není to to známé. Mám už u nich tři účty. Osobní, rodinný a podnikatelský. Je to tak jak jsem napsal. Stačí si k nim jinak zavolat. Veškeré jejich ceníky máte na jejich webu.

0 0
možnosti

Autore: jsem u FIO neplatím žádné poplatky za kartu

0 0
možnosti
Foto

Ano neplatíte. Neuvědomil jsem si skutečnost, že někteří si berou holou čistou kartu. Já, jelikož cestuji, využívám nádstavbových služeb Visa i Mastercard. Toto jsem si neuvědomil nicméně to nemění nic na tom, že jste i tak omezován svojí bankou.

0 0
možnosti
Foto

Všechny banky nesleduji, ale u ERA (poštovní spoř.) je online účet "zdarma" za předpokladu, že vám tam měsíčně přijde 15 tis. (nemusí tam zůstat). Potom máte transakce, bankomat (z vlastní banky) bez poplatků.

Jinak online účet skutečně zdarma a bez dalších poplatků byl cca 5 let, ale normálně vám ho vůbec nenabízejí.

PS: nesmíte ale na pobočku nebo poštu. Tam se platí za cokoliv 50 až 100 Kč za úkon ;-)

Ale kdo by dnes chodil na pobočku, že !!

0 0
možnosti
Foto

PS: možná změním "generální" banku jestli budou stále vymýšlet jak je to "zadarmo" ale ne tak docela :-)

0 0
možnosti

nevím, co by mi měla Airbank vracet, když nic neplatím..

0 0
možnosti
Foto

Viz. moje odpověď níže paní Mráčkové.

0 0
možnosti

R87a75d14e32k 46J56a24r37o77š

16. 5. 2016 14:38

Co to plácáte , člověče? Jste placený reklamní agent?

Já mám již léta FIO, nic neplatím, žádné pojištění karty a výběry z bankomatů FIO taktéž zdarma...

3 1
možnosti
Foto

A pic kozu do vazu. Z bankomatů Fio. Napsal jste to přesně. U Equa bank neplatím nic za výběr z libovolného bankomatu ať je to KB, CSOB, FIO, CS. Je to proste jedno. Pokud vyčerpáte ty svoje 2 nebo 3 výběry tak dál už máte smůlu. Ale Vy máte určitě bankomat vedle baráku a z bankomatu moc nevybíráte, že? Nepochopil jste co jsem chtěl říct.

1 0
možnosti

O čem to mluvíte? 8-o

Air Bank

"Máte spoustu věcí zdarma a dokonce Vám vrátí některé poplatky. Musíte si o to ale zažádat v internet bankingu a nabídka na vrácení je tam pouze po omezenou dobu. Já takto ze začátku žádal vrácení poplatků u všeho. Vrátili ihned ale nevím jak mají nastavený systém. Už jsem asi půl roku nedostal ani jednu nabídku na vrácení poplatků a to i u případů kdy jsem toto dostával vždy."

jaké vrácení poplatků? Air Banku mám 4 roky a nic takového jsem nezaregistrovala, navíc stále mají pěkný úrok na běžném účtě, takže mi účet stále vydělává a neplatím nic (pravda, z bankomatu nevybírám, jen zcela výjimečně z toho jejich)...

3 1
možnosti

I výběry z bankomatu jsou u Airbank zdarma. Žádné poplatky nejsou, nelze si žádat o vrácení něčeho, co jsem neplatil.

2 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1002x
Rád fotím, píšu, jím, spím a mám rád expresivní jazyk. Mám rád slang. V mém případě zapomeňte rejpalové na uniformní gramatiku.

Miluji Asiatky. Nemám řidičák ani pilotní průkaz ale dokážu odjet i tankem nebo odletět letadlem. Nemám zbrojní průkaz ale s přehledem sundám krabičku cigaret na 400 metrů. Moje externí manželka o mně řekla, že jsem jedinej prototyp svýho druhu na celym světě.

Seznam rubrik