Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V51á19c81l92a94v 16Š80o36b69r

27. 10. 2015 16:52

co třeba vzít něco od MSI? Zatím se mi nepovedlo šlápnout vedle.

0 0
možnosti

V59á63c41l85a30v 69Š90o17b15r

27. 10. 2015 16:53

(věc kterou naprosto nesnáším na Dellech  a lenovech jsou ty debilní utility které se cítí povinní nainstalovat do každého krámu který prodají)

0 0
možnosti

Ajťák, jo?  8-o Koupil jste šmejd s pomalým procesorem, diskem, malou RAM,  a nechápete, že na vině není HP ale Win 8.1 a jejich "tisíce" aktualizací při prvním nabíhání v kombinaci s HW? Kdybyste pár dní počkal (ty aktualizace jsou zpočátku fakt nekonečné), chodilo by vám to jakž takž a mohl jste si tam dát "desítky", které zcela hloupě odmítáte.

0 0
možnosti
Foto

Ano. A můžete mi prosím, ve své znalosti hardware, vysvětlit, proč mi osmičky jedou na notebooku Acer Aspire E11 jako hodinky? Tento notebook má pane totožný procesor a o 2GB RAM méně oproti tomu HP. Byl jen jediný moment, kdy jsem musel od tohoto Aceru odejít. Když byl na pozadí spuštěn av test, vypaloval jsem DL-ko a psal ve Wordu. Sešlo se to tak, že vše bylo prováděno ve stejný moment. Tehdy se nedalo psát. Ale jinak jede perfektně. Proto mi tu nevykládejte vůbec nic o pomalém procesoru, disku a malé operační paměti.

0 0
možnosti

Vy jste IT technik v nějakém provozu a nechápete, že prostě INTEL Celeron je pomalý CPU?

0 0
možnosti
Foto

Chápu rozdíly mezi procesory :-) a v podstatě by sem šla nakopírovat moje odpověď panu Třebízskému.

0 0
možnosti

Co byste taky čekal od plasťáku za 8 tisíc.

0 0
možnosti
Foto

Alespoň to, že bude normálně fungovat a ne, že po 24 hodinách napíši "Ahoj Lukáši" a budu muset čekat 3 sekundy než se mi ty slova objeví v editoru stylem překypující krupicové kaše.

2 0
možnosti

P51e59t13r 44N32o45v68e19k

27. 10. 2015 1:06

po upgrade na w10 jde bez nejmenšich problémů

0 0
možnosti
Foto

Tak Windows 10 jsem ani na jednom nezkoušel ale dle mého názoru to je blbost. Nemůže mě přece nikdo nutit jít do desítek které jsou zahaleny tolika neznámými v oblasti sběru dat Microsoftem kdy nikdo dodnes neví co jde od uživatele ven. Ani hackerská komunita to ještě nerozlouskla. Btw počítač distribuovaný s předinstalovaným systémem musí pracovat s tímto systémem na 100%. Ale asi se pletu:-/

1 1
možnosti

V68á30c86l45a77v 78M94a96c10h

26. 10. 2015 23:51

koukám 3x a dost:-)

0 0
možnosti
Foto

Koupila jsem pro rodiči lehvnou verzi notebooku a hned byla vadná klávesnice.

0 0
možnosti

Kdyz ino je to stejne vsechno Made in PRC.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1002x
Rád fotím, píšu, jím, spím a mám rád expresivní jazyk. Mám rád slang. V mém případě zapomeňte rejpalové na uniformní gramatiku.

Miluji Asiatky. Nemám řidičák ani pilotní průkaz ale dokážu odjet i tankem nebo odletět letadlem. Nemám zbrojní průkaz ale s přehledem sundám krabičku cigaret na 400 metrů. Moje externí manželka o mně řekla, že jsem jedinej prototyp svýho druhu na celym světě.

Seznam rubrik