Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ona chce jen nosit šátek, to znamená, že nikomu nic nebere, ani nikoho svým rozhodnutím neohrožuje.  Rozuměl bych nápisu na soukromé škole, nebo soukromé pivnici, že  zahaleným je vstup zakázán, ale tady si hrajeme na sociálno a na nediskriminaci, tak je třeba tu hru hrát poctivě a nediskriminovat.

2 17
možnosti
VA

Tady se řeší, jestli do zdravotní školy může chodit v šátku , nebo bez něj ale nikdo se nepozastaví nad tím že vzhledem ke své víře nemůže tuto školu studovat vůbec 8-o!! Jak by se jako muslimka asi tak zhostila praxe kdyby měla ošetřovat nemohoucího muže !!To je striktně proti její víře být sama s cizím mužem a nedej bože ještě třeba nahým:-P Tak fakt nechápu co tu řešíme!!Pokud se slečně nelíbí, nikdo ji tu nedrží !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18 1
možnosti
VS

Drzé - a ještě k tomu zakryté - čelo:-)

Normální průměrný běloch je vděčný za to, že nemusí hladovět doma. Muslimka to vidí jinak. Ale má svobodně na výběr - může se rozhodnout studovat v Somálsku nošení hrnce vody na hlavě a nosit šátek, nebo studovat v ČR a používat přitom mozek.

11 1
možnosti
Foto

Já synovi řeknu, že ode dneška může chodit do školy s raperskou čepicí na hlavě částečně zahalenou nasazenou kapucí a na očích může mít černé brýle. Poučím ho, že kdyby byl upozorněn školním personálem tak jim stroze odpoví, že nikomu nic nebere a nikoho tím neohrožuje. Že je to součást jeho víry kterou mu nikdo nemůže vzít. Docela se těším na reakci ředitele školy.

13 1
možnosti
JK

Jenomže to není součástí oficiální církve, takže žádné extrabuřty.

0 2
možnosti
Foto

Myšleno ironicky jako reakce na Františka Kšíra z 20.5.2015/19:52

1 0
možnosti
Foto

Je mi jedno co řeknete svému synovi, protože, to co jsem napsal o té muslimce, platí samozřejmě na každého.  

Stát nás nutí nediskriminovat a sám se stává největším uzurpátorem našich svobod a práv.

0 3
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1002x
Rád fotím, píšu, jím, spím a mám rád expresivní jazyk. Mám rád slang. V mém případě zapomeňte rejpalové na uniformní gramatiku.

Miluji Asiatky. Nemám řidičák ani pilotní průkaz ale dokážu odjet i tankem nebo odletět letadlem. Nemám zbrojní průkaz ale s přehledem sundám krabičku cigaret na 400 metrů. Moje externí manželka o mně řekla, že jsem jedinej prototyp svýho druhu na celym světě.

Seznam rubrik