Vecton Mobile – Ostuda v přímém přenosu

1. 09. 2016 2:08:11
Již mnozí víte, že v ČR působí nový virtuální operátor Vecton Mobile. Operátor o sobě tvrdí, že jeho posláním je maximálně lidem zjednodušit a zpřehlednit jinak někdy poměrně nepřehlednou nabídku tarifů velkých operátorů.

Toto je ale lež a naprostý blábol.

Britský virtuál Mundio Mobile Limited provozuje svoje služby již v několika zemích Evropy. Jestli tam byly nějaké problémy nevím. Tady v ČR je provozovatelem tohoto virtuála společnost Mundio Distribution Czech Republic s.r.o., Praha – Kbely. Lákají na sim karty zdarma, krásné ceny za volání do zahraničí a výhodné datové balíčky. Když jsem si vše poprvé procházel tak jsem viděl Vecton jako jednoznačnou virtuální volbu. Ale to, co jsem zjistil, mě sestřelilo na zem.

Webové stránky.

Nedokonalé, nefunkční v mnoha případech, neexistující odkazy, lživé informace které se nezakládají na pravdě. Prostě to nefunguje tak jak by mělo.

Sim karta zdarma.

Pokud budete bohem vyvolení tak Vám karta příjde. Já ji nedostal ani po dvou měsících. Z celkem devíti objednávek, které udělali pro mě sourozenci a kamarádi, přišly pouze dvě. Vše jde obyčejnou poštou a já Českou poštu nesnáším. Mám tam spousty známých a vím, jak se tam kradou zásilky tohoto typu. Ale obviňovat nikoho nechci. Karta Vám příjde přímo z Anglie. Tedy možná :-D Slibované dodáni simky do pěti dnů – tak na to okamžitě zapomeňte.

Zákaznická podpora a dobíjení.

Nechápu, jak může jít někdo nabízet virtuální mobilní služby do ČR a mít při tom pouze anglicky hovořící podporu. Toto u mě postrádá logiku a rozum. Ze sim karty Vectone se na ni dovoláte vytočením 222. Další kontakt je +420 794 099 962. Sem se ale nedovoláte. Uskutečnil jsem cca 19 půlhodinových pokusů a nikdy mi toto číslo nikdo nezvedl. V době mého testu volám na podporu Vecton. Říkám slečně, že si potřebuji dobít kartu ale jejich web je pro ČR nefunkční právě v části dobíjení. Dala mi slib, že toto prověří a o výsledku mě bude informovat. Ok, zavolala mi zpět a informuje mě o tom, že je služba již funkční. Děkuji a jdu dobít svoji simku. Vše vyplním, odešlu k platbě, zadám kód pro potvrzení platby, čekám a nic. Platba byla zamítnuta. Asi vím proč a volám proto do své banky. Tam mi na technické podpoře moji domněnku. Ve formuláři na webu Vecton musíte vyplnit PSČ. PSČ mají v ČR 5 čísel ale na Vecton webu jdou zadat pouze 4. Platbu odešlete, ale dojde k nepřesné identifikaci a platba nebude provedena. Pokud toto pole nevyplníte, dostanete chybovou hlášku. Takže končíte. Nikam se nedovoláte, a pokud nemluvíte anglicky tak máte smůlu a simkou si můžete tak akorát podložit hodiny. Volám na podporu a toto zjištění jim nahlašuji. Do dnešního dne to není funkční. Na zákaznickou podporu po emailu můžete rovnou zapomenout. Na mnou odeslaných 48 emailů (v průběhu dvou měsíců) mi nebylo odpovězeno ani na jeden.

Volání a aplikace.

Katastrofa. Na Vectone jsem se nemohl dovolat z karet virtuálů RWE, Kaktus, Tesco, Investcon, Telestica a Quick. Nechápu proč a do dnešního dne mi na toto nikdo nepodal vysvětlení. Vecton spostě nabízí českým uživatelům jejich aplikaci Vecton. Ta je ale čechům k ničemu. Není připravena pro ČR. A k čemu by jim vlastně byla aplikace, když buďto nemají simkartu nebo nemají jak dobít kredit. Aplikace je nepochopitelně nabízena jak na facebooku Vecton tak i na jejich twitteru a klasickém webu.

Záhadně mizející kredit.

Jednu kartu jsem dobil na poště. Tu bylo taky problém najít, protože to není možné na každé. Po dobití karty kontroluji nastavení a nezapínám data. Chci otestovat ceny volání. Je pravda, že tam kam jsem se dovolal, byly ceny takové, jaké mají uvedeny na webu. Na druhou stranu jsem se nedovolal do Číny, Austrálie, Filipín, Řecka a Chorvatska. Operátorka mi nebyla schopná vysvětlit, proč to nejde a jen mi slíbila, že tuto skutečnost předá k řešení. Provolané částky odpovídaly zůstatkovému kreditu. Druhý den jsem se chtěl pustit do otestování dat. A ejhle, na simce mi nějak ubylo 11,- Kč. Dívám se na vyúčtování na webu a tam je vše jak včera, kredit mám ale nižší o těch 11,- Kč a nevím a nevidím nikde proč. Linka Vecton mi hlásí stejný kredit který vidím. Volám na podporu a žádám vysvětlení. Nedostávám ho. Slečna slibuje, že to předá k vyřízení a jakmile to bude objasněno tak mi zavolá . Do dnešního dne mi nikdo nezavolal. Sim karta se nepoužívala, data byla vypnutá a mezi tím ubyly záhadně opět 4,-Kč

Prostě virtuální operátor, kterého tu ještě nikdo neviděl a doufám, že už neuvidí. Toto musí za odměnu krachnout. Proč na něho doposud nikdo nepodal stížnost nebo žalobu? Taková prasata tu podle mě nemají co dělat.

Autor: Viliam Ondrejka | čtvrtek 1.9.2016 2:08 | karma článku: 18.84 | přečteno: 1475x

Další články blogera

Viliam Ondrejka

Eva Rachmanová - anděl z podpory eshopu Alza.

Jednání s podporou eshopu Alza pro mě byly doposud velmi špatné zkušenosti. Strojový přístup který není příjemný a stavy, které mnohdy vyžadovaly použití Neurolu. Až do včera.

16.12.2023 v 13:34 | Karma článku: 16.51 | Přečteno: 465 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 0 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 14.56 | Přečteno: 274 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.52 | Přečteno: 476 | Diskuse
Počet článků 27 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1001

Rád fotím, píšu, jím, spím a mám rád expresivní jazyk. Mám rád slang. V mém případě zapomeňte rejpalové na uniformní gramatiku.

Miluji Asiatky. Nemám řidičák ani pilotní průkaz ale dokážu odjet i tankem nebo odletět letadlem. Nemám zbrojní průkaz ale s přehledem sundám krabičku cigaret na 400 metrů. Moje externí manželka o mně řekla, že jsem jedinej prototyp svýho druhu na celym světě.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...