Mobilní FUP 300GB pro LTE

Při hledání mobilního internetu jsem narazil na nabídku 300 GB dat měsíčně v LTE síti. Ne, není to překlep. Jen to opět není v Česku.

Vypadá to jako by někdo napsal nádhernou pohádku. Našinec tomu nevěří.Něco takového není přece možné. Bohužel opak je pravdou. Jen to opět není v naší rodné zemi ani v mnohonásobně zmiňovaném Polsku. Dokonce i Švédi nebo Finové musí na tuto nabídku zírat s otevřenou pusou.

 

U nás, pokud nemáte datový balíček, zaplatíte za 1MB dat asi 1,- Kč. Takže za 500MB vypláznete rovnou pětistovku. Líbilo by se vám zaplatit za 500MB pouhých pět korun? Nemožné? V naší mafiánské, zkorumpované a kartelové republice ano. Tady to možné není a asi dlouho nebude. Operátoři vám hodí před pusu tuny argumentů, proč toto není možné. Všechno to budou ale jen samé sračky. Při mém hledání jsem narazil na Slovenského operátora Juro, který o sobě tvrdí, že je lidovým operátorem. Ty ceny jsou ale bombasticky. Můžete posoudit sami na www.juro.sk.

 

Kde jsem ale narazil na těch 300GB? Opět na Slovensku. Hledal jsem totiž vyloženě datový tarif. Prolézal jsem Polské operátory, protože už dnes najdete v Česku velké množství lidí, kteří mají v telefonu předplacenou kartu polského T-Mobilu. A narazil jsem na kartu, kde máte za 300,-Kč rovných 300GB na měsíc. Neuvěřitelné. Ale podívejte se na to sami. www.4ka.sk.

 

Proč to na Slovensku jde a u nás ne? Pořád mi někdo bude tvrdit, že Kellner je dobrý businessman? Ne, není. Po dnešku v mých očích klesl na úroveň stodolarové bankovky natištěné na toaletním papíře. Pokud by byl dobrý tak by musel vědět, že tímto krokem odrovná skoro celou konkurenci a to včetně virtuálů.

 

Jdu spát. Je 23:15.

Dobrou noc a přeji vám příjemné datování.

Autor: Viliam Ondrejka | úterý 13.2.2018 23:15 | karma článku: 13,24 | přečteno: 411x
  • Další články autora

Viliam Ondrejka

Vlčí smečka.

30.11.2019 v 17:39 | Karma: 9,76

Viliam Ondrejka

Slzy a bolest namísto sektu.

1.1.2019 v 13:53 | Karma: 9,99

Viliam Ondrejka

Proč neskočit pod vlak?

27.4.2018 v 16:54 | Karma: 19,22

Viliam Ondrejka

Co pro Vás znamená láska?

7.2.2018 v 5:50 | Karma: 6,55