Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

300GB je asi jen teoretická možnost. Dám jednu "veselou historku z natáčení". Přišel jsme večer do práce a pustil si na "wifině" na mobilu zprávy. V tom ale přišel zákazník a já ty zprávy jen ztlumil, aby nerušili.

Odbavení trvalo o něco déle a na jeho konci jsem zákazníkovi dával papírek s heslem na wifi. A najednou koukám, že to heslo se změnilo a já celou tu dobu čerpal data z mobilní sítě.

Nuž, za vlastní hloupost, za to, že jsem mobilní data neměl zablokovaná, jsem si automaticky přikoupil dalších 1,5GB dat. Nezchudnul jsem o těch 150,- Kč, ale měl jsme z toho nehezký pocit.

Nabídka 300GB mi tak trochu připomíná hospodu, která za paušální cenu umožňuje jedinci vypít až 300 piv. Dobrá reklama, že?

0 0
možnosti
Foto

Ale jo, máte pravdu. U nás je to předražené. Na druhé stránce pokud nepoužíváte mobil na koukání na televizi (a to je dost masochismus při tak malé obrazovce), tak kolik potřebujete dat měsíčně? Pokud nepoužíváte mobil služebně jako telefonní operátor, nebo nemáte potřebu hovořit celou cestu vlakem se svou polovičkou, aby ostatní viděli, kolik potřebujete měsíčně minut? A už vůbec se nebavím o tom, kolik v době messengeru a WhatApp potřebujete sms? Nechci tu dávat návody, kolik toho potřebuji já a co za to platím, ale spíše: kolik lidí se nad tímhle vůbec zamyslí, než si nějaký bombaistický tarif pořídí?

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1002x
Rád fotím, píšu, jím, spím a mám rád expresivní jazyk. Mám rád slang. V mém případě zapomeňte rejpalové na uniformní gramatiku.

Miluji Asiatky. Nemám řidičák ani pilotní průkaz ale dokážu odjet i tankem nebo odletět letadlem. Nemám zbrojní průkaz ale s přehledem sundám krabičku cigaret na 400 metrů. Moje externí manželka o mně řekla, že jsem jedinej prototyp svýho druhu na celym světě.

Seznam rubrik