Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Nevim pro koho je, ani kdo ji veri. Ale uz jen kvuli te blbe reklame jsem u nich nic neobednal a take neobednam. i kdyby mi k jednomu obednanemu holicimu strojku pribalili zdarma Mercedesa SL.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Nevím teda ale já to normálně přečtu jak na 17" monitoru tak i na 15" notebooku.

1 0
možnosti
IV

Taky to pod článkem nepřečtu, ale když kliknete pravým tlačítkem myši a vyberu "Otevřít obrázek na nové kartě", tak tam to pak přečtu.

0 0
možnosti
Foto

trochu složitý, takže smůla.

0 0
možnosti
JM

Na monitoru 22 to nepřečtete? Na tabletu 8 palců v pohodě... Je to zajímavé počtení!

0 0
možnosti
Foto

jasně, že přečtu, ale proč bych měl něco luštit lupou? Hlavně mi nějak uniká to co chtěl básník říct.

0 0
možnosti
Foto

Tak a teď ještě zkuste vysvětlit o čem je ten článek a co je to za fotky pod tím textem. Jestli si myslíte, že někdo bude luštit ty blechy, tak to těžko a to mám 22 monitor.

1 1
možnosti
Foto

Na "drobný text" klepněte pravým tlačítkem, z roletky vyberte "Zobrazit obrázek" a až se objeví lupa s + (pluskem), klepněte ještě jednou a text se zvětší. :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1002x
Rád fotím, píšu, jím, spím a mám rád expresivní jazyk. Mám rád slang. V mém případě zapomeňte rejpalové na uniformní gramatiku.

Miluji Asiatky. Nemám řidičák ani pilotní průkaz ale dokážu odjet i tankem nebo odletět letadlem. Nemám zbrojní průkaz ale s přehledem sundám krabičku cigaret na 400 metrů. Moje externí manželka o mně řekla, že jsem jedinej prototyp svýho druhu na celym světě.

Seznam rubrik