Diskuse

České banky, lživé informace a klamání zákazníka.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já nevím, kde se v poslední době vzala představa, že bankovnictví by měla být nějaká veřejná služba a nejlépe zadarmo.

Nevím v čem bude mladá podnikatelka podnikat, ale určitě bude chtít také dostat zaplaceno. Mnozí lidé by chtěli, aby oni dostali za svojí práci dobře zaplaceno, ale vše ostatní by mělo být levné, nebo dokonce zadarmo.

0 0
možnosti
Foto

A to ona banka nevydělává? Například na tom, že žije z úroků půjček, z investic a pod.? Jenže když to neumí, tak musí přes poplatky. Najděte si zisky našich bankovních ústavů.

0 0
možnosti
Foto

Jsem víc jak 5 let u mBanky a jediné peníze které mě banka ze svých tarifů účtuje jsou kladné úroky. Jsem spokojený klient - zatím :-)

1 0
možnosti

Taky jsem byl u mbanky. ALe před rokem začala vybírat poplatek za vedení karty 29 kč měsíčně, pokud z karty nezaplatíte měsíčně min. 500 kč. Já tu možnost nemám. Tak jsem přešel k Fio a nemusím řešit žádné poplatky.

0 0
možnosti
Foto

Obávám se, že by paní podnikatelka se svým přístupem splakala nad výsledkem všude, když se domnívá, že jiné banky fungují zadax :) Časem přijde na to, jak jsou virtuální banky pro podnikatele nevýhodné a drahé v jiných ohledech...a ráda se vrátí do KB, jen si prostě přečte vždy poctivě každý papír, který podepisuje :)

1 0
možnosti

Základní poučka zní : ,, NIKDE A NIC NENÍ ZADARMO " !

0 0
možnosti

No, paní podnikatelka dostala první podnikatelskou lekci, přes všechny poplatky, docela levně. Přeju jí hodně štěstí. :-)

3 0
možnosti

Pokud podnikatelka vždy spoléhá na neověřené informace jako v případě KB, brzo zkrachuje:-/

1 0
možnosti