Diskuse

Problém jménem 1000 íček.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

jako bogger snad máte možnost komentocat ihned...

0 0
možnosti
Foto

Ta možnost nebyla. Komentovat jsem nemohl neboť jsem nechtěl mít opět vše bloklé. Nyní tu možnost již mám. Takže to je vše o komunikaci.

1 0
možnosti
Foto

Zvláštní, dle mne se toto pravidlo porušit nedá, protože při nízkém počtu  iček prostě vstup do diskuse není možný až na tři možné příspěvky  na  vyzkoušení. 

Jako blogerovi vám ale admini diskusní účet na žádost zpřístupní i dřív, právě proto,  abyste mohl pod články reagovat. Zkuste to takto napsat, možná jste se jen nepochopili.

1 0
možnosti
BH

Odpověď pana Ondrejky v mailu:

Dobrý den.

Pouze v krátkosti k žalobě. Dnes v 19:10 hod. jsem podal, prostřednictvím datové schránky, žalobu na stát. Viním stát, mimo jiné, z přijímání muslimských utečenců jako příslušníků skupiny, uvedené v §260 Trestního zákona ČR.

2 0
možnosti
Foto

Mohu ,,zatím" konstatovat, že na iDnes.cz jsem jakkoliv spokojený. Měl jsem pár let svůj účet (a k němu ještě další dva) na Novinky.cz pod stejným jménem a od doby, kdy tento levicový server omezil reakce na dva k jednomu článku začalo některým lidem vadit, že já jich mohu vkládat šest. Po nějaké době jsem dostal tři e-maily od redakce Novinky.cz, jenž znamenal trvalý ban mého účtu, a to bez jakéhokoliv vysvětlení. Vrcholem byla blokace i mého otce, který nikdy nikoho neurazil, ale zřejmě bohužel pro něj, měl stejné jméno uvedené na svém  účtu. Navíc iDnes má dle mého názoru vcelku propracovanější systém fungování oproti Novinky.cz. Takže ty íčka lze přehodnotit jako reklamní tah ,,čti nás a můžeš psát" Přeji hodně zdaru ve sbírání.R^

2 0
možnosti
BH

Podivuhodná praxe :-( , nicméně děkuji za reakci.

Já blogy nepíši, nicméně zkuste poslat svou odpověď na mou adresu lesyblato@seznam.cz.

Já ji překopíruji a pod váš blog vložím, snad mi za to hlavu neutrhnou...

R^

1 0
možnosti