Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vlčí smečka.

Vlčí smečka je desetidílný miniseriál o práci v Česku. Byl to běh na dlouhou trať a to proto, že lidé nebyli objektivní. No a neobjektivitě a zášti jsem se potřeboval vyhnout. Proto trvalo vše tak nekřesťansky dlouho.

Nebyl to můj nápad ale kolegy. Kdysi za mnou přišel a vykřikoval jednu nadávku za druhou. Jací to jsou parchanti, zloději a podvodníci.„Proč nenapíšeš o těch lidech?“ řval na mě otázku a já jen nechápavě zíral.„Ti zaprodanci porušují všechno, a navíc to dělají s ledovým klidem,“ pokračoval dál.Vzal jsem ho tedy za slovo, zapnul si diktafon a poslouchal. Jenže časem jsem potkal pár lidí ze stejného podniku a ti mi říkali něco jiného. A kdo si v tom má sakra udělat pořádek? Co je pravda a co ne? Vzal jsem si kolegu a probral s ním vše co mi řekl a porovnal to s tím, co mi řekli druzí. Vše bylo tak nějak přibarvené a já si nemohl dovolit psát zavádějící myšlenkové pochody člověka, které nejsou objektivní.A, že se mi toto téma zalíbilo, musel jsem přistoupit k velmi nepopulárnímu ale objektivnímu řešení. Pokud chci relevantní a pravdivé informace, nezbyde mi nic jiného než si tímto projít na vlastní kůži. Prostě jít tam, makat, slídit, zjišťovat, ptát se ale to všechno jako účastník konkrétního výrobního procesu. Když jsem si potom spočítal, na jak dlouho mi to vyjde, zhrozil jsem se. Ale i přes toto, pro mě negativum, jsem do toho šel. V seriálu se objeví níže uvedené firmy ale ne všechny jsou v tomto seznamu uvedeny.

  • Randstad
  • Philip Morris
  • Foxconn
  • Panasonic
  • KYB
  • Manuvia
  • Simix
  • CS Cargo
  • Mtronix
  • PWI

Takže to nějak funguje, všude se maká, všude to relativně klape a všude, ale opravdu všude panuje nesmírná byrokracie. Výjimek je tak málo, že člověk s pěti dioptriema žádné nevidí. Těšte se tedy na informace o tom, jak se u nás pracuje nebo jak se u nás fláká.

Autor: Viliam Ondrejka | sobota 30.11.2019 17:39 | karma článku: 9,76 | přečteno: 291x
  • Další články autora

Viliam Ondrejka

Eva Rachmanová - anděl z podpory eshopu Alza.

Jednání s podporou eshopu Alza pro mě byly doposud velmi špatné zkušenosti. Strojový přístup který není příjemný a stavy, které mnohdy vyžadovaly použití Neurolu. Až do včera.

16.12.2023 v 13:34 | Karma: 16,74 | Přečteno: 471x | Diskuse| Osobní

Viliam Ondrejka

Slzy a bolest namísto sektu.

Někdy si připadám, jako bych nežil mezi lidmi ale mezi zvířaty. Ale myslím si, že ani zvířata se k sobě takto nechovají.

1.1.2019 v 13:53 | Karma: 9,99 | Přečteno: 832x | Diskuse| Osobní

Viliam Ondrejka

Proč neskočit pod vlak?

Lidé se s nimi nebaví. Chodí kolem nich spíš s opovržením a odvracejí obličej s patřičným úšklebkem. Mnozí jsou zase chytří jak Wikipedie a hned je jim vše jasné.

27.4.2018 v 16:54 | Karma: 19,22 | Přečteno: 579x | Diskuse| Osobní

Viliam Ondrejka

Mobilní FUP 300GB pro LTE

Při hledání mobilního internetu jsem narazil na nabídku 300 GB dat měsíčně v LTE síti. Ne, není to překlep. Jen to opět není v Česku.

13.2.2018 v 23:15 | Karma: 13,24 | Přečteno: 411x | Diskuse| Ostatní

Viliam Ondrejka

Co pro Vás znamená láska?

Simona Halová položila na facebooku otázku „Co pro vás znamená láska?“. Neznám Simonu, nevím kolik je jí let, nevím nic o pohnutkách, které ji vedly tuto otázku položit.

7.2.2018 v 5:50 | Karma: 6,55 | Přečteno: 263x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1002x
Rád fotím, píšu, jím, spím a mám rád expresivní jazyk. Mám rád slang. V mém případě zapomeňte rejpalové na uniformní gramatiku.

Miluji Asiatky. Nemám řidičák ani pilotní průkaz ale dokážu odjet i tankem nebo odletět letadlem. Nemám zbrojní průkaz ale s přehledem sundám krabičku cigaret na 400 metrů. Moje externí manželka o mně řekla, že jsem jedinej prototyp svýho druhu na celym světě.

Seznam rubrik