Vecton Mobile – Ostuda v přímém přenosu

Již mnozí víte, že v ČR působí nový virtuální operátor Vecton Mobile. Operátor o sobě tvrdí, že jeho posláním je maximálně lidem zjednodušit a zpřehlednit jinak někdy poměrně nepřehlednou nabídku tarifů velkých operátorů. 

Toto je ale lež a naprostý blábol.

Britský virtuál Mundio Mobile Limited provozuje svoje služby již v několika zemích Evropy. Jestli tam byly nějaké problémy nevím. Tady v ČR je provozovatelem tohoto virtuála společnost Mundio Distribution Czech Republic s.r.o., Praha – Kbely. Lákají na sim karty zdarma, krásné ceny za volání do zahraničí a výhodné datové balíčky. Když jsem si vše poprvé procházel tak jsem viděl Vecton jako jednoznačnou virtuální volbu. Ale to, co jsem zjistil, mě sestřelilo na zem.

 

 

Webové stránky.

Nedokonalé, nefunkční v mnoha případech, neexistující odkazy, lživé informace které se nezakládají na pravdě. Prostě to nefunguje tak jak by mělo.

Sim karta zdarma.

Pokud budete bohem vyvolení tak Vám karta příjde. Já ji nedostal ani po dvou měsících. Z celkem devíti objednávek, které udělali pro mě sourozenci a kamarádi, přišly pouze dvě. Vše jde obyčejnou poštou a já Českou poštu nesnáším. Mám tam spousty známých a vím, jak se tam kradou zásilky tohoto typu. Ale obviňovat nikoho nechci. Karta Vám příjde přímo z Anglie. Tedy možná :-D Slibované dodáni simky do pěti dnů – tak na to okamžitě zapomeňte.

Zákaznická podpora a dobíjení.

Nechápu, jak může jít někdo nabízet virtuální mobilní služby do ČR a mít při tom pouze anglicky hovořící podporu. Toto u mě postrádá logiku a rozum. Ze sim karty Vectone se na ni dovoláte vytočením 222. Další kontakt je +420 794 099 962. Sem se ale nedovoláte. Uskutečnil jsem cca 19 půlhodinových pokusů a nikdy mi toto číslo nikdo nezvedl. V době mého testu volám na podporu Vecton. Říkám slečně, že si potřebuji dobít kartu ale jejich web je pro ČR nefunkční právě v části dobíjení. Dala mi slib, že toto prověří a o výsledku mě bude informovat. Ok, zavolala mi zpět a informuje mě o tom, že je služba již funkční. Děkuji a jdu dobít svoji simku. Vše vyplním, odešlu k platbě, zadám kód pro potvrzení platby, čekám a nic. Platba byla zamítnuta. Asi vím proč a volám proto do své banky. Tam mi na technické podpoře moji domněnku. Ve formuláři na webu Vecton musíte vyplnit PSČ. PSČ mají v ČR 5 čísel ale na Vecton webu jdou zadat pouze 4. Platbu odešlete, ale dojde k nepřesné identifikaci a platba nebude provedena. Pokud toto pole nevyplníte, dostanete chybovou hlášku. Takže končíte. Nikam se nedovoláte, a pokud nemluvíte anglicky tak máte smůlu a simkou si můžete tak akorát podložit hodiny. Volám na podporu a toto zjištění jim nahlašuji. Do dnešního dne to není funkční. Na zákaznickou podporu po emailu můžete rovnou zapomenout. Na mnou odeslaných 48 emailů (v průběhu dvou měsíců) mi nebylo odpovězeno ani na jeden.

Volání a aplikace.

Katastrofa. Na Vectone jsem se nemohl dovolat z karet virtuálů RWE, Kaktus, Tesco, Investcon, Telestica a Quick. Nechápu proč a do dnešního dne mi na toto nikdo nepodal vysvětlení. Vecton spostě nabízí českým uživatelům jejich aplikaci Vecton. Ta je ale čechům k ničemu. Není připravena pro ČR. A k čemu by jim vlastně byla aplikace, když buďto nemají simkartu nebo nemají jak dobít kredit. Aplikace je nepochopitelně nabízena jak na facebooku Vecton tak i na jejich twitteru a klasickém webu.

Záhadně mizející kredit.

Jednu kartu jsem dobil na poště. Tu bylo taky problém najít, protože to není možné na každé. Po dobití karty kontroluji nastavení a nezapínám data. Chci otestovat ceny volání. Je pravda, že tam kam jsem se dovolal, byly ceny takové, jaké mají uvedeny na webu. Na druhou stranu jsem se nedovolal do Číny, Austrálie, Filipín, Řecka a Chorvatska. Operátorka mi nebyla schopná vysvětlit, proč to nejde a jen mi slíbila, že tuto skutečnost předá k řešení. Provolané částky odpovídaly zůstatkovému kreditu. Druhý den jsem se chtěl pustit do otestování dat. A ejhle, na simce mi nějak ubylo 11,- Kč. Dívám se na vyúčtování na webu a tam je vše jak včera, kredit mám ale nižší o těch 11,- Kč a nevím a nevidím nikde proč. Linka Vecton mi hlásí stejný kredit který vidím. Volám na podporu a žádám vysvětlení. Nedostávám ho. Slečna slibuje, že to předá k vyřízení a jakmile to bude objasněno tak mi zavolá . Do dnešního dne mi nikdo nezavolal. Sim karta se nepoužívala, data byla vypnutá a mezi tím ubyly záhadně opět 4,-Kč

 

Prostě virtuální operátor, kterého tu ještě nikdo neviděl a doufám, že už neuvidí. Toto musí za odměnu krachnout. Proč na něho doposud nikdo nepodal stížnost nebo žalobu? Taková prasata tu podle mě nemají co dělat.

Autor: Viliam Ondrejka | čtvrtek 1.9.2016 2:08 | karma článku: 18,84 | přečteno: 1477x
  • Další články autora

Viliam Ondrejka

Vlčí smečka.

30.11.2019 v 17:39 | Karma: 9,76

Viliam Ondrejka

Slzy a bolest namísto sektu.

1.1.2019 v 13:53 | Karma: 9,99

Viliam Ondrejka

Proč neskočit pod vlak?

27.4.2018 v 16:54 | Karma: 19,22

Viliam Ondrejka

Mobilní FUP 300GB pro LTE

13.2.2018 v 23:15 | Karma: 13,24